زندگی بهتر


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!


نکته های کوچک برای زندگی بهتر
1- هر گز زمان را برای استفاده از گردش های بدون هزینه از دست نده.
2- اگر از کسی خواتی کاری برایت انجام دهد ، بگذار به شیوه خود آن را انجام دهد .
3- گه گاهی در قبر ستان های قدیمی قدم بزن و نوشته های روی سنگ قبر آنها را بخوان.
4- شور و شوق هایت را در برابر منفی بافی های دیگران حفظ کن.
5- همیشه آمادگی آن را داشته باش تا اگر کسی در مورد مکان های دیدنی زادگاهت از تو بپرسد ، بتوانی سه یا چهار جای بسیار دیدنی را به او معرفی کنی.
6- به محض این که از سفر طولانی برگشتی به والدینت تلفن کن.
7- اگر کسی را می شناسی که ورشکسته شده و تنها مانده است ، هر مبلغی که می توانی در پاکت بگذار و بدون نام و امضا برایش پست کن.
8- وقتی چیزی را از ظرفی به ظرف دیگر انتقال می دهی این کار را روی ظرف شویی انجام بده.
9- یک بار در سال رئیست را به نهار دعوت کن.
10- برای لو کو موتیو ران ها دست تکان بده .
11- پارو زدن و هدایت قایق های پارویی را یاد بگیر.
12- تا آنجا که می توانی کمترین زمان را با زن و شوهر هایی که دایما از یکدیگر انتقاد می کنند



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت17:41---21 فروردين 1391
سلام.اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.منتظرتم هان!

سوگند
ساعت17:39---21 فروردين 1391
سلام.خوشحال میشم بیای و وبمو ببینی و اگه دوست داشتی لینکم کنی.منتظر حضور و کامنتت هستم

amir
ساعت15:45---21 فروردين 1391
سلام من تورو لینک کردم اگه میشه توام منو لینک کن مرسی

سلی
ساعت8:18---20 فروردين 1391
سلام آجی مهربونم خوبی عزیزم؟ نکته های قشنگی بودن !فککن من اگه رئیسمو یک باردرسال دعوت کنم چی میشه.... ولی بقیه نکتهاتو حتما بکارمیبرم!خیلی دوست دارم بووووووس
منم دوست دارم...


محسن
ساعت19:19---19 فروردين 1391
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام.........?##############?
...........................?###########?
..........خوبي...........?#########?
...............................?#######?
.............................?#####?
...................................?###?
...به ماهم سر بزن............?#?
.......................................?
..............منتظرم.................?
........................................?
........................................?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
.: ............................ :. ?
................................?
...........................?
......................?
.................?
............?
........?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
.....اگر آمدي........?
............نظر...........?
......... يادت نره.........?
.............باي.............?
..............................?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:زندگی بهتر,ساعت 14:52 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak